keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Mä, taaas!?

Pommitan tätä vähäistä lukia määrää taas sekavalla ja kummallisella tekstillä:D Syy tähän yhtäkkiseen kirjoitusvimmaan on yyyyber tylsät valinnaisen tunnit atk luokassa. Nälkä kurnii ja pitäisi lukea jotain loppu testiä varten romaanin verra, mutta ehkä selviän itsestäänselvyyksistä lukematta.
Vaikka koulupäivän selostus olisikin minun suuren lukiakuntani lempiaihe, ajattelin kuitenkin kirjoitella jotain yleistä hölinää, kun on niin pirun tylsää. Lueskelin nimittäin tässä vanhoja postauksiani ja olin vetää itseni raikkaalta tuoksuvasta yleisen vessan pöntöstä alas. No voin ainakin todeta, että olen tämän blogin aikana aikustunut (vitut), vaikka postauksia on ehkä kymmenen, niistä huomaa kuitenkin miten kirjoituskieleni on mahdollisesti parantunut. (?) Ainakin se on hieman selkeämpää, koska olen oppinut käyttämään pilkkuja edes jotenkin. Kiitos tästä lukion äidinkieli!! Edes jotain hyötyä siitäkin laitoksesta oli.
Niin tosiaan täytynee ilmoittaa, että jos joku tästä suuresta lukiakunnastani ei vielä tiedä, niin kaksoistutkinto on taakse jäänyttä elämää. Ei ollu aivan se mun juttu... Liikaa ihmisiä, liikaa mautoja(mopoautoja), liikaa opittavaa ja liian vähä aikaa. Lukiossa oli jatkuvasti kiire johonkin tekemään jotain.., vaikka pyhästi lupasin alkaa lukemaan kokeisiin ajoissa, joka kokeeseen luku jäi viimeiseen iltaan. Nostan hattua niille jotka ovat lukiossa ja pärjäävät sielä. Minua ei sinne enää saa. Varsinkaan kun sielä oli vielä niin pahaa ruokaa!! Enkä ole erityisen innostunut yksin syömisestäkään ja minullahan ei ollut lukiossa juuri seuraa. Ruotsin tunneilla toki tutustuin pariin aivan mahtavaan tyyppiin, joista toisen kanssa minulla oli lähes kaikki kurssit samoja. Mutta alkujakso lukiossa YKSIN, pelkkää tuskaa. Yksinäisyys oikein korostui sielä, kun kaikki muut tunsivat toisensa.
Entäs ne mopoautot... En edes viitsi kirjoittaa niistä. Liian herkkä aihe mulle, nauruhermoja rupeaa aina kutkuttamaan kummasti. No EHKÄ joistakin on yhtä hauskaa nähdä traktoreta ringillä:D
Tuli kyllä sekalainen paketti, mutta mä varotin, ettei mulla oikeesti mitää asiaa ees ollu.

Hyvää kevättä ja sillai!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti